Aslmkm




More Islamic Greetings Comments

Followers

Monday, 3 October 2011

Jgn Buat Kaum Sendiri Malu Wahai Puteri!

‎"aku x suka dia!!aku benci dia!!kenapa dy buat aku mcm ni...knp dia sakitkan ht aku,dia mainkn perasaan aku,dy main ayat dgn aku...knp??knp??knp?mnyesal aku kenal dy,mnyesal ak lyan dy!!laki mmg jahat!!" BEGITULAH SERING KITA DGR DARI SESETENGAH WANITA...lpas tu salah kn laki,laki jugak yg salah,lpastu dendam ngn laki,lpastu,anti laki,lpastu,laki,laki dan laki..sumenya laki pnye salah...y awak tu,pergi layan buat ape...ni la zaman skrg,sndri punya salah,letak atas bahu org lain....kalau si prmpuan x menggedik nak layan kata2 laki,xde nya jd mcm tu...yg laki pn 1 hal,berkali2 ckp jgn uji kerapuhan ht wanita....klau berkenan,mai dtg umah maaa...bukan goda bg cair,lpas tu hilang kemanisan,y lain dibuang...dipendekkan citer,JGN ADA CINTA SEBELUM NIKAH...PERASAAN KE APE,ELAKKAN!!ALMAKLUMLAH,WANITA MUDAH TUMBANG HANYA DGN LAFAZ "SAYANG" DARI LELAKI...yg laki,bila dah tw klemahan wanita,jgn nk dok gataii lg naaa... -Muhasabah bersama kita semua-
(hehehe sory,ayat kasaq naaa,cakap lembut x bergerak,ketegaq sgt,amibik sbjik...haha).....soli2 maaa....

No comments: